Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Pacyna, 2.12.2009r.
Gmina Pacyna
reprezentowana przez Krzysztofa Woźniaka Wójta Gminy w Pacynie,
ul. Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna
tel. ( 24 ) 2858080, fax. ( 24 ) 2858054
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych na:
udzielenie i obsługę kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 PLN na:
sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacyna w kwocie 363.096,00 zł
i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów długoterminowych
w kwocie 636.904,00 zł.
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.000.000,00zł (słownie: jeden milion złotych), który będzie spłacany w okresie 5 lat budżetowych.
2. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach kapitałowych, po 50.000,00 zł płatnych w następujących terminach: do 31 marca, 31 maja, 30 września, 30 listopada, każdego roku w okresie spłaty, począwszy od 31 marca 2010 r.
Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych począwszy od miesiąca grudnia 2009r.
3. Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu - 28.12.2009 r.
4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
5. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 1M z dnia 07.12.2009r.
6. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę.
7. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową.
8. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.
9. Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 30.11.2014 r.
Opis zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt.6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a/ są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy według wzoru - zgodnie z zał. nr 1,
2. Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynikają z załączonych dokumentów (załącznik Wykonawcy)
3. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie
Ministra Skarbu w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz
z dokumentami powołującymi poszczególnych członków (załącznik Wykonawcy),
4. Bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe –
aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zał. 2).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 4 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje wykonawców do dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacji zamówienia. - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: 28.12.2009 r.
Kryteria oceny ofert - cena - 100%
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Pacynie przy ul. Wyzwolenia 7, w sekretariacie do dnia 11 grudnia 2009 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2009 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego w Sali Konferencyjnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 12 lub pobrać ze strony internetowej Gminy Pacyna.
Ogłoszenie oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostały zamieszczone na stronie internetowej Gminy Pacyna (http://bip.pacyna.mazowsze.pl).
Ogłoszenie zostało umieszczone w BZP w dniu 02.12.2009 r., numer ogłoszenia: 415720- 2009
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
w sprawie dokumentacji przetargowej: Agnieszka Józwik, Urząd Gminy w Pacyna, ul. Wyzwolenia 7,
w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Elżbieta Szymańska - Skarbnik Gminy Pacyna Urząd Gminy w Pacynie, ul. Wyzwolenia 7.
Wójt Gminy Pacyna
Krzysztof Woźniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Waldemar Rachubiński
- Data udostępnienia w BIP: 2009-12-11
- Informacja zaktualizowana przez: Waldemar Rachubiński
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-03 19:55:20
- Liczba odsłon: 2879
- Historia dokumentu: